Post by chubebenchtendter on Feb 10, 2022 23:22:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange mynter ▞▞▞
▞▞▞ Jewel Blast : Temple 2022 version ▞▞▞
Jeg har spilt dette spillet i et år.. Blir aldri gammel! Im forbi nivå 1100 lol .. elsker det! Til og med annonsene er raske og verdt å se ettersom du får godbiter for å se dem..jeg kjøpte ikke medlemskapet heller og elsker det fortsatt
Det er et veldig morsomt spill og annonsene er ikke altfor påtrengende. Vil du legge til flere nivåer snart? Jeg har vært ferdig en stund nå og håpet på nye nivåer. Takk!
For mange annonser. Alt for mange! sa jeg for mange annonser allerede? Veldig irriterende etter hver kamp. Mer tid på annonser enn å spille.
Spillet er morsomt. Men å måtte kjempe med alle reklamene for de andre spillene er bare overkill. Fjern tilleggene, ellers vil ingen spille spillene dine.
Det er fint å ha et spill som ikke er så raskt å gjøre det vanskelig å spille, men som likevel utvikler seg for å gjøre det utfordrende.
Den eneste grunnen til at jeg ikke ga 1 stjerne er at dette er et veldig morsomt spill å spille. Så synd at annonsene ødelegger det totalt. Jeg forstår at annonser er hvordan de kan tilby appen gratis, men kom igjen nå. En 30-sekunders annonse hvert 2.-3. nivå er latterlig. Legg til det at noen nivåer blir avbrutt av en annonse midt i spillet, og det er rett og slett for mye. Beklager å avinstallere denne appen fordi, som jeg sa, jeg likte spillet veldig godt.
Høyt tempo og ber deg ikke om å bruke en haug med penger for å fortsette å komme videre. Jeg anbefaler det hvis du liker å drepe tid
Annonsene gjør denne opplevelsen verdig å slette. Det er ikke etter hvert nivå, det er etter hvert spill. Jeg har hatt flere som har avbrutt spillet. Latterlig. Ny oppdatering fra 12/10/18 fikk alle nivåer 3 stjerner. Fullførte 60 av 60 nivåer alle spill 3 stjerner. Ingen nye spill lagt til. Sååååå enkelt det er kjedelig.
Det ville vært et så supert spill, men kjære Gud, annonsene sluker alt. Avinstallert etter tre nivåer på grunn av det store antallet annonser. edit: Jeg beklager, det er bare så mange annonser.
Du må lukke appen etter hver kamp eller se annonsen. Noen ganger er det 3 eller 4 annonser du må gjennom før du kan komme til spillet. Nå lar det meg ikke engang spille spillet med mindre jeg ser annonsen. Jeg elsker spillet, men annonsene er bare for overveldende.
Jeg liker denne appen veldig godt, men ettersom nivåene øker, vil jeg bruke ekstrahjelpene mine. De jobber sjelden. Jeg har slått telefonen av og på, og dette har ingen effekt. Tror du dette er en permanent feil eller bør jeg slutte å bruke jewel blast?
Spillet er bra, jeg liker det, men annonsene som roter opp på skjermen etter hvert nivå og blir tvunget til å se dem etter hvert 2-3 nivå er for mye og ødelegger opplevelsen. Jeg vil mye heller bare kjøpe en annonsefri versjon av dette spillet og deretter spille dette slik det er akkurat nå.
Rangering lav fordi du ikke gir nok muligheter for å vinne mynter, poengsummen per spill gir ingenting til minimale belønninger for høy poengsum! Og det er veldig vanskelig å oppnå "hjelp"-alternativer for å fullføre spillet!!!! Så på et tidspunkt avinstallerer jeg fordi det er umulig vanskelig uten spill "hjelp"-alternativer for å fullføre målet. Der blir det et frustrerende spill!!!!! Også hvorfor 50 for å få en hjelpenøkkel? Egentlig? For mange annonser
Jewel Blast : Temple Puzzle oavq
Elsker spillet, men hater de 30 sekunder lange reklamene som jeg ikke kan komme tilbake til spillet, ja, jeg gikk med på annonser, men ikke så lenge etter hver runde.
Jeg liker spillet, men hver gang jeg begynner å virkelig sette meg inn i det, blir jeg stoppet av annonser. Jeg vet at du må tjene til livets opphold, men annonsene dreper min glede av spillet
Fantastisk spill fikk meg til å miste nivået når jeg måtte installere på nytt og ingen problemer siden jeg reinstallerte også utvikleren kontaktet meg og ba om unnskyldning, jeg syntes 💭 det var stilig.
Flott spill, men mange annonser, og måten de lurer deg på fra å spille spillet er virkelig dumt.
Jo lenger du spiller legger du merke til ting som at du ikke helt kan nå den tredje starten når det andre ganger var så enkelt.. Eller når du snurrer hjulet for de 5 ekstra trekkene vil det ALLTID stoppe på mynten når du bare trenger ett trekk til for å fullføre det .... Kunne vært så mye bedre
Morsomt spill, men det fungerer ikke alltid. Prøv å se video for ekstra trekk, og det gjør ingenting. Ikke se video ikke få bevegelser.
Alle annonsene som i spillet overkjører selve spillet og lukkeknappene blir mindre. Hvis du ikke klikker rett på knappen, blir du sendt til spillbutikken. Jeg liker fortsatt spillet, men annonsene gjør det mindre morsomt å spille. 😕
Det er et veldig bra spill. Jeg installerte det for en time siden, og jeg er allerede i dungeon 6 nivå 60. Det er ingen annonser=ingen forstyrrelser. Dette spillet er veldig lovende når det står at det er avslappende 😂😂
Jeg liker spillet, men det fryser på grunn av annonsene. Jeg liker spesielt kjedene. Jeg var på nivå 1047 da telefonen min døde, og nå måtte jeg begynne på nytt...😕
Sletter for det faktum at etter hvert nivå er det et tillegg. Det er ikke så ille i begynnelsen. Du lokker inn og får folk til å spille, men jo lenger du går, jo mer begynner tilleggene å dukke opp til det punktet at det er etter hvert nivå nå.
Spilt gjennom 200 nivåer. Det er greit.Det suger imidlertid opp mye ytelse for hva det er verdt, og annonsene er ekstremt påtrengende og hjelper ikke med ytelsen. Det er tålelig.
Jewel Blast : Temple Hádanky vio
spillet er ok...poengene hopper over. noen spill får du ikke nok trekk til å spille spillet. Jeg hater sidetrekkene, ingen strategi for å vinne den. Spillet teller ikke ned nøyaktig, du har kanskje 3 trekk, gjør ett og så er det ikke flere trekk igjen. Altfor mange annonser.
Nebulous.io แอ็กชัน ofo
Flott spill, men stadig fryser og lukker. Mest frustrerende.
Kan ikke bruke fortsett-knappen, må spille om hver gang, så kan ikke bruke opptjente poeng. For mange annonser
Jewel Blast : Temple Câu đố cmgm
Bra spill, men jeg betalte for å bli kvitt annonser, noe som fungerte. Neste dag er det en oppdatering som begynner å presse meg hardt til å velge å se annonser. Lei. Avinstallert.
ville vært et bra spill hvis annonsene ikke dekket boostene. du kan ikke bruke dem fordi du bare klikker på annonsene. smart måte å få deg til å betale for å bli kvitt annonsene.
Veldig tilsetningsstoff! starter ganske enkelt og blir sakte vanskeligere. Det er mange annonser, men de fleste av dem kan konverteres etter 5-10 sekunder. Oppdatering -- annonsene har økt enormt. Fortsatt et bra spill, men det begynner å bli irriterende!
Fint spill, men etter noen få ganger blir du beleiret høylytt av reklame. Noen er vanskelige å lukke. Så mange annonser er så irriterende.
I utgangspunktet et morsomt spill, men annonser blir lengre og lengre jo mer du spiller. Spillet ser heller ikke ut til å gi tilfeldige fargejuveler. De ser ut til å slippe farger som blokkerer nye powerups. Noen brett må spilles flere ganger for å vinne.
Jeg har fått en ny telefon og jeg kan ikke synkronisere med kontoen min. Jeg kom til nivå 941, og vil ikke starte på nytt. E-postsynkronisering eller enhetsdeling, så når du bytter til en ny enhet går ikke fremdriften tapt.
Jeg har brukt mange timer. lekende og løp hansken av følelser som vevde seg gjennom nivåene. Virkelig nyte spillet. Godt jobbet.
Har hatt en flott tid med å spille dette spillet den siste uken eller så. Flott spill og grafikk. Enkelt, men definitivt et strategisk spill. Ikke for mange annonser.
Har spilt dette spillet en stund, og nylig har det begynt å fryse. Dette ser bare ut til å skje mens du spiller dette spillet og ikke andre. Veldig frustrerende når nesten har et nivåslag og det fryser. Mens jeg leste anmeldelser la jeg merke til at andre har det samme problemet.
Spillkort og matematikk stemmer ikke til slutt. Jeg har fortsatt mange gjenstander å bruke, men spillet er ferdig hvis du jobber hjemme eller håndfri jobb er ikke et bra spill å slå det om 2 uker, og annonsene er ute av dette verden
FOR MANGE ANNONSER!!! Det er annonser mellom nivåer, annonser når du laster tge berømmelse, annonser UNDER GANG (under spillområdet), og annonser på menyskjermen! LATTERLIG!!! Jeg personlig kjenner spillutviklere, så jeg vet at det kan ha vært vanskelig å tjene penger med freemium-spill, men dette er latterlig. Kundene dine fortjener bedre. Avinstallert, beklager. Noe som er så synd, for dette er det første "blast"-spillet jeg har funnet som har prestasjoner... :-(
Har hatt glede av tidligere versjoner av spill fra denne siden. Imidlertid synes jeg det faktum at jeg må betale $4,99 for å finne ut hva mine tilgjengelige poeng er, er veldig irriterende, nesten til det punktet at jeg avslutter spillet.
Jeg sitter ikke gjennom 30 sekunders annonser hvert annet nivå. De annonserer hvor mange nedlastinger spillet har, men de utelater delen om hvor mange avinstallasjoner spillet har ... lurer på hvorfor?
Spillet er flott, men reklame har ondsinnede lenker innebygd i den. Min malware blokkerer at vi fanger dem.
Jeg forstår behovet for annonser, men de jeg btgus-spillet er rett over toppen. Jeg slettet spillet av denne grunn.
Spillet er morsomt, men annonsene er overdrevne. Den siste oppdateringen har gjort for lengre annonser, som du ikke kan hoppe over. Det blir for mye med tanke på at det skjer etter hvert nivå.